sunnuntai 24. elokuuta 2014

202 blogaus ja aamun vibat!!

 Moi!
Tämä on 202 blogaus!...Sen kunniaksi kirjoitan ihan semmoiset arkiset fiilikseni, jotka olen tässä aamulla tuntenut ja ajatellut...:-)

Heräsin tänäkin sunnuntai aamuna yksiöni vanhalta patjalta. En laittanut ensimmäiseksi pesukonetta päälle, koska minulla ei sellaista kapistusta ole, astianpesukone on talon puolelta, mutta olen käyttäny sitä reilun kahden vuoden aikana 2 kertaa..niin ja eihän minulla ole edes astioita...vain sen mitä tarviin. En lähtenyt aamusta autoilemaan, kun ei ole autoa eikä edes ajokorttia. Imuroimaan ei tarvitse ryhtyä, koska minulla ei ole imuria. Taulutelevisioo en aio alkaa tuijottamaan, koska minulla ei näy telkkari ees tosta ikivanhasta putkiteeveestä. Katsoin kyllä vanhasta retromallisesta kännykästäni kelloa, koska seinälläni ei sellaista ole. Puheluja tai tekstareita ei siihen paljoo koskaan tule, joten ei tarvinnut vastailla. Kosketusnäyttöä minulla ei siis tietenkään ole.
Hiljaista asunnossani aina on, ellen sitten valitse itse musiikkini. Radio ei siis täällä koskaan mölise. Mainokset tai aivopesu eivät vain kiinnosta. Netissä kyllä roikun aika paljon, koska saan itse päättää mitä sieltä katselen. En myöskään herännyt krapulassa, koska minulla ei ole pakottavaa tarvetta viikonloppuisiin dokailuihin. Tupakallekaan ei tarvitse mennä, koska lopetin sen joskus 10 vuotta sitten. Huumeongelmaa ei ole jaksanut ottaa riesaksi. Sukuloimaan ei tarvitse lähteä, kun en tunne sukuani. Minulla ei ole yhtään huonoa ihmisuhdetta, joka vaatisi pönkitystä eikä minulla ole turhaa roinaa hyllyissä eikä kirjahyllyissä joista pyyhkiä pölyjä, koska ei ole edes hyllyjä. 

Minun ei tarvitse odottaa lomaa jotta pääsisi mökille, koska minulla ei ole mökkiä. Perhettä ei ole vaatimassa minulta arkirutiineja eikä kuntosalille tarvitse lähteä muokkaamaan kehoani. Liikeyritystä minulla ei ole joten ei ole stressiäkään. Sunnuntai kirkkoon ei tarvitse mennä, koska en ole koskaan kuulunut sellaiseen. Musiikkia aion kyllä tehdä kohta vanhalla retromallisella 8-raita nauhurilla, en vain vielä ole vielä päättänyt että äänitänkö biisit vanhalle c- kasetille, kuten tein viime kerralla? Harmi vaan että c-kasetteja ei enää mistään saa...
Vuorille tai meditaatiokeskuksiin mun ei tarvitse lähteä, koska minä olen tässä ja nyt. Turhista ajatuksistakin olen luopunut, koska en niitä kaikkia tarvitse. Masennusta tai stressiäkään ei jaksa huolia vaikka maksan ulosottomaksuja muutenkin pienestä tilistäni. Työaika minulla on 6 tuntia päivässä ja tiliä jää noin 700 euroa kuussa joista noin 470 menee vuokraan. Olen siis töissä mutta haen toimeentulotukea. Bisneksiä ei näin ollen tarvitse tehdä eikä liiallisen rahankäytön ongelmia esiinny.
Lemmikkieläimiä minulla ei ole vaikka kyllä niistä tykkään. En halua niitä koska ne vaativat 100 % panostuksen. Kesyrottia voisin joskus ottaa seuraksi, koska ne ovat kuten minä. Nauttivat yksinkertaisista asioista kuten esim. syömisestä, nukkumisesta, sosiaalisuudesta ja hauskanpidosta. Rottalaiset ovat myös hyvin älykkäitä (minäkin joskus...;-).

Kaikesta ulkokuorittomista asioista huolimatta heräsin aamulla täynnä onnellisuutta ja iloa elämää kohtaan. Tunnen olevani rakastettu ja nautin siitä mitä elämääni ilmenee. Ajan tuomat numerot ikääni eivät minua paina, päinvastoin odotan suurella innolla vanhuutta ja viisautta. Tästäkin päivästä voin tehdä ajatuksillani millaisen haluan. Rakastan yksinkertaisuutta ja läsnäoloa. Mielikuvitus on myös hauska harrastus.
Tällä elämänkokemuksella voisin elää kuitenkin miljonäärielämääkin, mutta sen tavoitteleminen ei ole pakkomielle, koska nyt on taivaallisen hyvä ja vapaa olla.

Sinulla on varmasti erilaiselta näyttävä elämä. Olet tehnyt valintasi joten nauti siitä, ei ole yhtä oikeaa tapaa elää. Arvostan sinua ja valintojasi! Mukavaa päivää kaikille!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti