perjantai 28. maaliskuuta 2014

PÄIVÄN SANANEN: "Minä riitän!"

Poista leimat ja tunnukset elämästäsi

" Yritä kuvailla itseäsi ilman että leimaat itseäsi miksikään. Kirjoita itsestäsi sivu tai pari mainitsematta ikääsi, sukupuoltasi, ammattiasi, titteliäsi, saavutuksiasi, omaisuuttasi, kokemuksiasi, sukuasi, tai maantieteellisiä faktoja.
Aluksi tuntuu hyvin vaikealta kuvailla henkistä, muuttumatonta minäänsä, jota ei voi aistein havaita. Kun poistat leimat, näet itsesi näkymättömän osan."

"Egon uskomusjärjestelmä on kuin unta. Nukkuessasi luulet unta todeksi, mutta kun heräät näet totuuden. Koko elämä on mielen heijastusta- unta unen sisällä. Kun tämän käsität, et hevin sorru etsimään olemassaolon arvoa aina vain isommista, paremmista ja kalliimmista hankinnoista. Taivas tulee maan päälle vasta sitten, kun ei ole enää tarvetta todistella omaa menestystään täyttämällä tietyt menestyksen mitat."

"Tiedä että olet riittävä. Kun ego yrittää houkutella sinua pelkäämään, sano kovalla äänellä "minä riitän!" Ei sinun tarvitse olla mitään muuta kuin mikä sinä olet.
"Minä riitän" on vakuutus, joka tarkoittaa että karkoitat pelot ja epäilykset ja valitset rakkauden."

Wayne W. Dyer



PÄIVÄN MUSIIKKI:

https://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w

5 kommenttia:

  1. Kiitos, taas tosi hyviä lainauksia :) Mulla on kyllä vähentynyt tosi paljon itsensä tai oman arvonsa määrittely suoritusten kautta. Esimerkiksi kun en saanut haluamaani työpaikkaa, en kokenut itseäni huonoksi tai epäonnistuneeksi, kuten ennen varmasti olisin. Olen ihan hämmästynyt miten helposti pystyin asian hyväksymään ja olen onnellinen siitä että saan näillä näkymin lomailla kesällä aika reilusti :) Minä olen arvokas olemukseltani :)

    VastaaPoista
  2. Näin voi toimia joka kerta kun "epäonnistuu" eikä saa haluamaansa. Mulla on jotenkin semmonen näkemys, että otan sen mitä saan ja nautin siitä. Se mitä ei ole, sitä ei ole. Tämän oivalluksen jälkeen voikin elää vaurasta ja täyttä elämää.:-) Tulevaisuus? Missä tai mikä se on? Minä en tiedä, voin toki kuvitella mutta en tiedä.

    VastaaPoista
  3. Käykääpä tutustumassa Alkuajatukseen, siitä saatte selkeää ja toimivaa tietoa aidon minuuden löytämiseen. Löytyy googlaamalla.

    VastaaPoista
  4. Kiitos,täytyypä tsekata enemmän :-) Samoilla linjoilla mennään.

    VastaaPoista