tiistai 26. helmikuuta 2013

viljattomalla kevät rinnassa

Olen ollut taasen viljattomalla linjalla,nyt toista viikkoa. Taas ihan niinkö kokeilumielessä ja vesi kielessä. Siis ei pastaa, riisiä, leipää, puuroa paitti quinoa flakes. Oireita tulee seuraavasti: makean nälkä katoaa, olo tasaantuu ja nälkä pysyy loitolla kauemmin. Jo heti syömisen aikana tuntee kylläisyyden tunteen eikä tarvi ahtaa kilometri tolkulla tavaraa massuun. Ei myöskään tarvitse lähteä päiväunille ruuan jälkeen... Ainut puoli mikä mua tässä alussa häirittee, on se hiilareiden puutoksesta tuleva ketoosi tila jossa käy ns. hitaalla(mut niin mä käyn muutenkin;-), mutta ainakin eilen ja tänään olen kävellyt tunti tolkulla ja ihan hienosti on energiaa riittänyt. Kasviksia, hyviä rasvoja, kalaa, luomu kanamunaa jne. Hedelmiäkin menee entiseen tahtiin, sekä jo muutaman vuoden paikkansa pitävät raikkaat smoothiet. Saas nähä ny mitä täst tullee,nyt ainakin vaikuttaa mukavalta. Antti Heikkilä osaa puhua tästä enemmän jos jotain kiinnostaa, mua ei niinkään kiinnosta mitkään linjat ja tyylit vaan huomasin itse että täst tulee feelgood.

Meikä kävi kalassa ja tämä on vale...
olen kohta pieni vihreä mies.
...tai siis pieni vihreä mies jolla on iso vatsa...vähä liian iso annos tuli mut menihän se...ja ilman väsymystä:-)
Kevät tulloo ko löyty kaupasta tämmöstäki; green tea with honey <3.Yrtti juomaa ja kukka rinnuksille,ONE LOVE <3
juu u,kevät on oikeasti tosi asia...;-)






Erkollakin on vielä pipo päässä, mutta eiköhän se lähe pois tässä säässä





ei tartte mennä partsia pidemmälle "kalaan"...
Aurinkoista viikkoa kaikille! Tässä viljattomuuspäissään kyhätty kuva meitsistä....

T:Jakeflame

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti